loading...

كليك ويو

كليك ويو - كليك سنس

بازدید : 260
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نرم افزار كليك ويو QlikView محصول شركت QlikTech مي باشد اين شركت در سال ۱۹۹۳ در سوئد تاسيس شده است و اكنون واقع در پنسيلوانيا آمريكا مي باشد و داراي شاخص NASDAQ در بورس آمريكا مي باشد ، اين شركت جزو ۲۵ شركت پر رشد آمريكا مي باشد و اين شركت مشتريان بزرگي چون زيمنس ، سوني ، توشيبا ،پاناسونيك و ميتسوبيشي … دارد.


زماني ايجاد داشبورد ها و تجزيه و تحليل داده ها براي هر خروجي چند ماه طول مي كشيد، و سرعت تصميم گيري سازماني را پايين مي آورد اما با كليك ويو qlikView مي توان آن را در چند دقيقه انجام داد. كليك ويو qlikView بستر هوش تجاري براي تبديل داده ها به دانش مي باشد. اين نرم افزار هر كسب و كار و كاربر هاي فني را قادر مي سازد تا داده هاي خود را بدون هيچ محدوديتي جدا كنند، و به آنها كمك مي‌كند زماني كه نياز به تصميم گيري در مورد مسائل سازماني است، تصميمات موثر و بهتري مبتني بر اطلاعات صحيح بگيرند. كليك ويو qlikView نرم افزاري است كه امكان باز يافتن و تطبيق دادن داده ها را از منابع گوناگون ، فراهم مي‌كند. با بارگذاري در برنامه، داده ها در مسيري كه فهم و كار با آن ها آسان تر باشد، ارائه مي شوند. نرم افزاري ساده و قابل انعطاف مي باشد و كاربران نهايي در سازمان به راحتي مي توانند از آن استفاده كنند و در زمان كوتاهي آن را آموزش ببينند.

كليك ويو,نرم افزار كليك ويو,qlikview

در كليك ويو qlikView مي توان حجم بالايي از اطلاعات را با سرعت بسيار زيادي بارگذاري كرد و استفاده نمود. كليك ويو qlikView به شما كمك مي‌كند در هر زماني اطلاعات و داده هاي سازماني خود را بر اساس معيار ها و شاخص هاي سازماني خود بررسي نماييد و بتوانيد بر اساس آن تصميمات دقيقي را بگيريد.
براساس معتبرترين موسسه تحقيقات تكنولوژي دنيا -گارتنر (Gartner) كليك ويو يكي از برترين نرم افزار هاي هوش تجاري در دنيا مي باشد و حتي مي توان كليك ويو qlikView را ليدر بازار هوش كسب و كار دانست.

كليك ويو,نرم افزار كليك ويو,qlikview

كليك ويو qlikView يك راه حل جامع و انعطاف پذير هوش تجاري است . اين راه حل با استفاده از تكنولوژي انحصاري خود مي تواند با محاسبات در لحظه، سطحي از بينش و شهود صحيح از حقايق سازمان را از طريق اكتشاف اطلاعات ايجاد كند.
عميق ترين تحليل ها و گزارشات را از ماموريت هاي كليك ويو qlikView مي باشد، كليك ويو هر روز تمام اطلاعات را از منابع شما بروز مي كند و مانند يك مشاور به شما امكان پرسشگري مي دهد.
كليك ويو qlikview مجموعه نرم افزار كاملي در زمينه هوش كسب و كار (BI) است. سريع نصب مي شود، يادگيري آن بسيار ساده است، به آساني و به دور از پيچيدگي هاي فني قابل استفاده است.
كليك ويو qlikView با معماري يكپارچه خود، انواع تحليل ها، نيازهاي اطلاعاتي و انواع نيازهاي گزارش گيري را براي تمام سازمان ها فراهم مي آورد.
اين نرم افزار با فناوري منحصر به فرد و ثبت شده خود، دسترسي كاربر به اطلاعات مخفي در سيستم هاي عملياتي را به هيچ عنوان محدود نمي كند.
نرم افزار كليك ويو QlikView قابل تنظيم براي نيازهاي هر سازماني بدون در نظر گيري ابعاد و ساختار آن سازمان است.
كليك ويو QlikView باعث انقلابي در فن آوري و صنعت نرم افزار به ويژه در ابزارهاي هوش كسب و كار شده است و در 100 كشور جهان توسط 15000 مشتري در قالب 457000 كاربر استفاده مي شود.
برنامه هاي تحت كليك ويو 4 برابر سريع تر طراحي و نصب مي شوند و نصف قيمت نرم افزارهاي مشابه هزينه دارند و 2 برابر ارزش افزوده بيشتر براي سازمان ها ايجاد مي كند.



نرم افزار كليك ويو و مزاياي آن


بستر تحليل كسب و كار كليك ويو Qlikview
بستر تحليل كسب و كار كليك ويو QlikView، در واقع پلي است بين راه حل هاي سنتي هوش كسب و كار و برنامه هاي كاربردي مستقل سازمان ها، كه كاربران را قادر به ايجاد روش هاي نوين جهت دستيابي به دستاوردهاي جديد مي‌سازد. كليك ويو QlikView بر روي تمام منابع داده اي كار مي كند و طيف گسترده اي از قابليت هاي جديد در هوش كسب و كار را ارائه خواهد داد. همچنين با استفاده از واسط كاربري بسيار واضح، ‌ساده و به دور از هرگونه پيچيدگي، افق تازه اي از تحليل را براي شما فراهم مي‌نمايد.كليك ويو و كاربرد آن
همواره همراه شماست


شما مي‌توانيد از طريق وسايل الكترونيكي همراه نظير iPad، iPhone و گوشي هاي همراه Android و Blackberry به اطلاعات تحليلي خود دسترسي داشته باشيد. بنابراين شما دسترسي به اين اطلاعات را در هر مكان و زمان با امكان تجزيه و تحليل پويا و تعاملي داده ها، بي نياز از نشستن پشت كامپيوترهاي خود خواهيد داشت.
كليك ويو در تبلت و موبايل
سرعت در نصب، يادگيري آسان، سهولت در استفاده نرم افزار كليك ويو QlikView نيازمند حداقل آموزش و در اكثر مواقع بي نياز از آموزش است. كاربران ظرف چند دقيقه قادر به استفاده از برنامه هاي توليد شده تحت كليك ويو QlikView هستند. كاربران به مجرد اينكه با ويژگيها و مزاياي كليك ويو QlikView آشنا مي شوند، به سختي مي توانند بدون اين برنامه به كار خود ادامه دهند. كاربران از نرم افزارها و سيستم هايي كه نياز به صرف وقت زياد جهت استفاده و يادگيري دارند گريزان هستند. نرم افزار كليك ويو QlikView براي اولين بار در عرصه ابزارهاي هوش كسب و كار، كاربران را به محيطي هدايت ميكند كه در آن پيچيدگي جايي ندارد.

تجميع و انسجام داده ها جهت تجزيه و تحليل فناوري انحصاري مبتني بر RAM كليك ويو قادر است داده هاي شما را از هر منبعي با يكديگر جمع آوري، متمركز و منسجم نمايد. آيا از SAP، Salesforce يا ديگر برنامه هاي سازماني استفاده مي كنيد؟ آيا داده هايي در Excel، XML يا فرمت هاي CVS و يا در Oracle، Microsoft SQL Server يا MySQL ذخيره نموده ايد؟ آيا از انبار داده (Data Warehouse) استفاده مي كنيد؟ در هر صورت هيچگونه مشكلي وجود نخواهد داشت. چرا كه كليك ويو QlikView همه اين موارد را پوشش مي دهد.
كليك ويو و پوشش كامل تمام فرمت ها
تجميع و انسجام داده ها در كليك ويو نرم افزار كليك ويو QlikView امكان دسترسي، تركيب و طبقه بندي تقريباً تمام فرمت هاي اطلاعاتي شامل داده هاي رابطه‌اي استاندارد (Standard Relational Data)، فايلهاي متني داده‌اي متعارف (Text Files)، فايلهاي Excel، اطلاعات در قالب XML و HTML فراهم آورده و ارتباط ميان منابع اطلاعاتي مختلف را بصورت اتوماتيك برقرار مي‌كند، امكاني كه در هيچ برنامه ديگري وجود ندارد. كليك ويو QlikView خود را با ساختار اطلاعاتي سازمان شما منطبق مي كند و شما هيچ گونه نيازي به تغيير درمنابع اطلاعاتي خود نخواهيد داشت. اطلاعات شما چه در انبارهاي داده (Data warehouses) چه در سيستم هاي عملياتي و چه بصورت فايل‌هاي Excel يا Text يا در بانك‌هاي اطلاعاتي Access يا هر پايگاه اطلاعاتي رابطه‌اي (Relational Database) ديگري قرار گرفته باشد در برنامه كليك ويو QlikView قابل دسترسي است. همچنين با رابط هاي متعلق به پركاربرد ترين برنامه ها نظير SAP، كليك ويو دسترسي و تحليل به اينگونه داده ها را نيز سهولت بخشيده است.
تجميع و انسجام داده ها در كليك ويو بازگشت سريع سرمايه با صرف هزينه كمتر
هزاران نفر از مشتريان ما، نرم افزار كليك ويو QlikView را تنها ظرف چند روز نصب و راه اندازي كرده اند. با استفاده از كليك ويو QlikView مي‌توان يك برنامه تحليل يا گزارشگيري را ظرف چند ساعت طراحي، پياده سازي و استفاده نمود. تغييرات احتمالي در برنامه بصورت مداوم و بدون صرف هزينه اضافي در كمتر از چند ساعت قابل اعمال است. كليك ويو QlikView تعداد نامحدودي فيلد اطلاعاتي و ابعاد گزارش گيري را فراهم مي آورد. تمام اقلام اطلاعاتي موجود در منابع اطلاعاتي شما، توسط خود شما و بدون نياز به متخصصين كارآزموده، قابل استفاده در گزارشها و تحليل هاي شما مي‌باشد. كاربران سازماني از كار با اين نرم افزار راضي بوده و در نتيجه بازدهي بيشتري را براي سازمان به ارمغان خواهند آورد و بعلاوه ROI (نرخ بازگشت سرمايه) در كل سرمايه گذاري هاي سازمان شما ميزان بالاتري خواهد‌داشت.

كليك ويو و بازگشت سريع سرمايه با صرف هزينه كمترطراحي شده با فناوري In-Memory
موتور قدرتمندي كه در جستجوي پيوسته كليك ويو نهفته است، معماري داخل حافظه اي تكنولوژي پيشرفته كليك ويو QlikView را تشكيل مي دهد. همچنين مشكلات فني مربوط به ابزار هاي قديمي هوش كسب و كار كه كم سرعت، مبتني بر ديسك و مبتني بر درخواست ها (Query) ميباشند را حل نموده و چيزي فراتر از داده هاي استاتيك و محدود را به كاربر ارائه خواهد داد. كليك ويو QlikView تنها با چند كليك داده هاي شما را تماماً از داخل حافظه خوانده و با جستجوي سريع و پيوسته، امكان و تجزيه و تحليل هاي فوري را فراهم مي آورد. سيستم امنيتي قدرتمندكليك ويو QlikView براي محافظت از اطلاعات حساس و اطلاعات تحليلي سازمان شما طراحي شده است. كليك ويو QlikView از استاندارد هاي امنيتي پشتيباني مي كند و خصوصا جهت حفاظت از ميلياردها داده ي سازماني و دهها هزار كاربر طراحي شده است . كنسول امنيتي پيشرفته و قابل مديريت كليك ويو QlikView شما را قادر ميسازد كه تعيين كنيد كدام كاربر كدام اطلاعات تحليلي، داده ها و نتايج را مشاهده كند. شما همچنين مي توانيد سياست هاي كاربري گروهي، انفرادي و وظيفه محور خود را از اطلاعات فردي تا محدوديت هاي جزئي، رديفي و مقداري به اجرا در آوريد.

جستجوي پيوستهامكان جستجوي پيوسته كليك ويو QlikView مزيت بعدي آن است. شما مي توانيد كماكان به جستجوي عبارات مورد نظر خود ادامه بدهيد. با اين تفاوت كه همانند امكان جستجوي سريعي كه در google وجود دارد، جستجوي پيوسته كليك ويو QlikView نيز قادر به يافتن سريع نتايج همزمان با تايپ كردن شما مي باشد. واسط كاربري مستقيم اين نرم افزار ارتباطات مهم در اطلاعات شما را برجسته و مشخص مي نمايد.



نسخه هاي مختلف كليك ويو QlikView
QlikView Developer: جهت طراحي و پياده سازي برنامه ها
اين نسخه كاملترين ابزار جهت طراحي و پياده سازي برنامه هاي كاربردي تحليل گزارشات است.QlikView Developer براي طراحان امكان بازيابي اطلاعات از منابع اطلاعاتي پراكنده و مختلف جهت متمركز نمودن در يك برنامه واحد را فراهم مي كند.

QlikView Server: جهت مديريت سرويس دهي به كاربران QlikView Server به كاربران امكان اتصال و بهره برداري به برنامه هاي كاربردي موجود را به صورت همزمان فراهم مي نمايد. با استفاده از QlikView Server اطلاعات طبق زمانبندي، به روز شده و گزارش ها را بر اساس آخرين اطلاعات قابل مشاهده خواهد بود. همچنين سطوح دسترسي و امنيتي توسط QlikView Server قابل مديريت ميباشد. همچنين در صورت نياز مي توان با نسخه publisher جزئيات بيشتر امنيتي را فراهم نمود.

QlikView Viewer :جهت كاربران معمولي
QlikView Viewer به كاربران معمولي امكان دسترسي و استفاده از برنامه هاي موجود در QlikView Server را مي دهد. كه در قالب هاي تحت مرورگر وب برنامه تحت java بصورت ActiveX plug-in و يا برنامه تحت ويندوز قابل نصب است.

آخرين نسخه ارائه شده از نرم افزار كليك ويو ، 12.2. SR4 november EDition مي باشد

مشتريان كليك ويو چه مي گويند؟

Francisco Arroyo مديرIT شركت هرتز
كليك ويو اولين تجربه من در يك پروژه IT بود كه به تعهدات خود درباره زمان و بودجه عمل نمود.

Jeff Brobst نائب رئيس دپارتمان آناليز و برنامه‌ريزي مالي شركت مك آفي
با كيلك ويو، مديران و كارشناسان ما، ديگر به داده ها فقط به ديد يك گزارش و اطلاعات نگاه نميكنند، بلكه از دل آنها دانش استخراج مي‌نمايند.


Darren Freeman مدير هوش تجاري شركت هلث سؤث
كليك‌ويو به متخصصان اطلاعات اجازه ميدهد كه گزارشاتي شفاف، ساده و به دور از هرگونه اضافات گمراه كننده‌اي ارائه دهند.


Sili Yuan مدير دپارتمان آي‌تي شركت تي‌ان‌تي
با بيش از ۲۰ سال سابقه مديريت، هنوز هيچ سرمايه‌گذاري در زمينه سيستم اطلاعات بهتر از كليك‌ويو مشاهده نكردم



Nicholas Vasic كارشناس مالي شركت فوجيتسو جنرال استراليا
كليك ويو موجب بهبود ۱۵درصدي در بازگشت سرمايه ما شد. علاوه بر آن به ما كمك كرد تا مديريت بهتري بر روي تبليغات، انبار، مشتريان و منابع خود داشته باشيم.



جهت كسب اطلاعات بيشتر و مشاوره رايگان مي توانيد با شماره تلفن 88915108-021 تماس بگيريد و يا با ايميل info@nazmaranco.com با ما در ارتباط باشيد.

برچسب ها: كليك ويو, نرم افزار كليك ويو, نرم افزار Qlikview, Qlikviewكليك ويو,كليك ويو,نرم افزار كليك ويو,QlikView,آموزش كليك ويو,ارزيابي عملكرد كاركنان,هوش تجاري,هوش كسب و كار,داشبورد مديريتي,كليك سنس,كليك سنس,qliksense,qlik sense


مطالب مرتبط: مزاياي كليك ويو

بازدید : 157
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

كليك ويو انعطاف پذيرترين پلت فرم هوش تجاري(BI) است كه توسط شركت QlikTech ارائه شده .اين ابزار با تركيب نمودن قابليت هايي همچونارائه پويا، تجزيه و تحليل ...

دانلود نرم افزار كليك ويو12 QlikView | كليك ويو - Qlikview مرجع

براي دانلود نرم افزار كليك ويو روي لينك زير كليك نماييد: توجه : اين نرم افزار توسط شركت اصلي كليك ويو ارائه ...

نظم آران | هوش تجاري-كليك ويو-ارزيابي عملكرد-داشبورد مديريتي

nazmaran.com/Content.aspx?ObjectName=QQLIKVIEW

Translate this page

شركت مهندسين مشاور نظم آران - اولين شركت ايراني در ارائه خدمات هوش كسب و كار نرم افزار كليك ويو، آموزش كليك ويو،خدمات كليك ويو، نرم افزار qlikview،كليك ويو ...

كليك ويو چيست؟ - مديريت روشمند

اما با كليك ويو مي توان آن را در چند دقيقه انجام داد .كليك ويو بستر هوش كسب و كار براي تبديل داده ها به دانش مي باشد. اين نرم افزار هر كسب و كار و كاربر هاي فني را ...

كليك ايران :: كليك ويو - داشبورد مديريتي - هوش تجاري

qli******an.com/

كليك ايران مرجع اصلي فروش نرم افزار كليك ويو (نرم افزار qlikview) و داشبورد مديريتي، ارائه راهكارهاي هوش تجاري، هوش كسب و كار، انبار داده و داده كاوي.

كليك ويو

qli******an.com/كليك-ويو-qlikview/

Translate this page

Jul 3, 2016 - كليك ويو نوع جديدي از نرم افزار هوش تجاري مي باشد كه با استفاده از آن شما حدس زدن را متوقف نموده و تصميمات تجاري خود را سريعتر و هوشمندانه تر ...

سيستم كليك ويو

دريافت نسخه رايگان كليك ويو · لايسنس بدون محدوديت · سيستم اطلاعاتي ... سخت افزار مورد نياز · سادگي و سهولت. آخرين فيلم ها. بقيه · ساخت پروژه كليك ويو 1:12 ...

آشنايي با كليك ويو (QlikView) » شركت كارنيك سيستم شرق

با استفاده از كليك ويو شما حدس زدن را متوقف نموده و تصميمات تجاري خود را سريعتر و هوشمندانه تر عملي سازيد . اين نرم افزار قابليت اتصال به انواع ديتابيس از جمله ...

داشبورد مديريتي كليك ويو | QlikView | اورست

نظارت و كنترل لحظه اي شاخص هاي كليدي عملكرد با تجميع، خلاصه سازي و نمايش نموداري در داشبوردهاي مديريتي كليك ويو.

آموزش طراحي داشبورد با كليك ويو - هوش تجاري كيسان

هشتمين دوره طراحي داشبورد مديريتي با اكسل و كليك ويو در دپارتمان آموزشهاي هوش تجاري كيسان برگزار گرديد.در اين دوره نيز ماننده دوره هاي قبل تدريس دوره در محل ...

آموزش كليك ويو

آموزش فارسي كليك ويو

دانلود نرم افزار كليك ويو

آموزش نرم افزار كليك ويو

دانلود آموزش كليك ويو

كتاب آموزش كليك ويو

كليك ويو چيست

پروژه كليك ويو

آموزش كليك ويو QlikView ، كليك ويو QlikView چيست همه چيز در مورد ...

Feb 28, 2018 - كليك ويو ( QlikView ) نوع جديدي از نرم افزار هوش تجاري مي باشد كه بصورت اساسي دنياي كسب و كار شما را متحول مي سازد. با استفاده از كليك ويو ...

كليك ويو با رويكرد هوش تجاري | مهندسي داده

... › كليك ويو با رويكرد هوش تجاري

May 24, 2017 - كليك ويو قابل انعطاف پذيرترين پلت فرم هوش تجاري (BI) است كه توسط شركت QLIK – TECH ارائه شده است. اين بازار با تركيب نمودن قابليت ...

QlikView - ويكي‌پديا، دانشنامهٔ آزاد

كليك ويو نرم‌افزاري است كه مي‌توان با استفاده از آن حدس زدن را متوقف كرد و آن را با تصميمات تجاري سريعتر و هوشمندانه تر تعويض نمود. اين نرم‌افزار مي‌تواند به انواع ...

كليك سنس: كليك ويو سورس - مرجع كليك ويو

فروش نرم افزار كليك ويوفروش نرم افزار كليك ويو,(QlikView) فروش نرم افزار كليك سنس,(Qlik Sense) فروش نرم افزار ,NPrintingفروش لايسنس كليك ويو ...

مرجع كليك ويو فارسي ، آموزش Qlikview 11 - آپارات

/مرجع_كليك_ويو_فارسي_،_آموزش_Qlik...

Translate this page

آخرين ويديو كانال آشنايي با نرم افزار داشبورد ساز كليك ويو Qlikview ... داشبورد ، فروش لايسنس و خدمات مربوط به نرم افزار 11 Qlikview (كليك ويو 11) دموي آنلاي…

كليك ويو چيست ؟ و چگونه كار مي كند ؟ Qlikview 11 - آپارات

كليك_ويو_چيست_؟_و_چگونه_كار_مي...

Jul 14, 2014 - كليك ويو چيست ؟ و چگونه كار مي كند ؟ Qlikview انگليسي ساده و روان مرجع فارسي كليك ويو آموزش ، طراحي داشبورد و فروش ويژه نرم افزار Qlikview ...

- نرم افزار كليك ويو

نرم_افزار_كليك_ويو

Translate this page

آپارات - نرم افزار كليك ويو. ... آشنايي با نرم افزار داشبورد ساز كليك ويو Qlikview · مرجع كليك ... استفاده از نرم افزار كليك ويو(Qlikview) بر روي موبايل و تبلت.

آموزش كليك ويو

‫Video for كليك ويو‬‎▶ 6:30

»جامع ترين مرجع تخصصي در حوزه داشبورد مديريت و كليك ويو ...

آموزش نرم افزار كليك ويو حرفه اي | آموزش كليك سنس | آموزش ... - Fad.ir

آموزش كامل كار با ابزار كليك ويو و كليك سنس و مباحث پيشرفته در كليك ويو و گزارش گيري و تحليل داده ها با ابزار هاي Qlik براي كسب و كارهاي مالي و مربوط به ...

Qlikview - دوره آموزشي Qlikview جهت تحليل كسب وكار و ساخت داشبورد ...

توضيحات دوره آموزشي داشبوردسازي با نرم افزار كليك ويو QlikView. زماني ايجاد داشبوردهاي مديريت و تجزيه و تحليل داده‌ها براي هر خروجي چند روز طول مي كشيد و سرعت ...

فروش ويژه لايسنس Tableau | با 70درصد تخفيف وگارانتي معتبر‎

بزرگترين مرجع ارائه لايسنسهاي سازماني بدون واسطه، تحويل سريع ، پشتيباني فني

كليك ويو

آموزش كليك ويو

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 193
  • بازدید کلی : 6166
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه